JUST NOW

Το φετινό Fashion Room Service γίνεται… phygital!

Το καθιερωμένο Fashion Room Service, που διοργανώνει το περιοδικό Ozon, συνδυάζει φέτος το «physical» με το «digital», για να γίνει με απόλυτη ασφάλεια.

asist team
Πάρης Κορμάρης /
Το φετινό Fashion Room Service γίνεται… phygital!

Πάνε αρκετά χρόνια που η ομάδα του περιοδικού Ozon εμπνεύστηκε το πρώτο Fashion Room Service, ένα πρωτοποριακό event για την ανάδειξη της Ελληνικής μόδας και των νέων τάσεων και brands, το οποίο δεν άργησε να γίνει θεσμός.

Τζένιφερ Λόπεζ με καυτό κόκκινο μπικίνι
Τζένιφερ Λόπεζ με καυτό κόκκινο μπικίνι

Αν ανήκετε σε όσους έχουν περάσει από κάποιο, θα θυμάστε ότι τα δωμάτια ενός ξενοδοχείου καταλαμβάνονταν από φίρμες και σχεδιαστές, κι ότι ο κόσμος πήγαινε από το ένα στο άλλο για να δει τη δουλειά τους από κοντά – πριν καταλήξει στο πάρτι που έκλεινε κατά παράδοση τη ημέρα.

Δεν θέλει πολλή φαντασία για να καταλάβεις ότι κάτι τέτοιο φέτος δεν είναι εφικτό, λόγω της πανδημίας. Ωστόσο, το Fashion Room Service περιμένει να μας υποδεχτεί σε ένα «phygital» fashion event, που συνδυάσει την ψηφιακή παρουσίαση των συμμετεχόντων μέσω live streaming και την παράλληλη διάθεση των προϊόντων τους μέσω e-shop αλλά και φυσικού καταστήματος.

Αναλυτικότερα, το «The Fashion Room Service – See Now, Buy Now Edition» θα ξεκινήσει με ένα πρωτοποριακό fashion show που θα μεταδοθεί σε live streaming στις 5 Νοεμβρίου 2020, στις 21:00, στο YouTube και σε άλλα social media channels.

Μέσω ειδικού e-shop που θα λειτουργεί στο fashionroomservice.gr θα είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη η υπηρεσία «see now – buy now», που σημαίνει ότι θα διατίθενται απευθείας οι συλλογές που θα παρουσιάζονται. Το e-shop θα παραμείνει σε λειτουργία για άλλες 29 ημέρες μετά το show.

Παράλληλα, από τις 6 έως τις 21 Νοεμβρίου τα συμμετέχοντα brands θα έχουν φυσική παρουσία στο δικό τους pop up store, που θα βρίσκεται στο νέο creative hub «Metaphor», στην οδό Δορυλαίου 10, στην Πλατεία Μαβίλη.

Για μια ακόμα χρονιά, η διοργάνωση συνεχίζει τη συνεργασία της με το Hilton Athens, το οποίο διαθέτει τους χώρους του για τη βιντεοσκόπηση του fashion show. Και μπορεί να μη γίνει φέτος πάρτι, όμως 1.000 καλεσμένοι έλαβαν με κούριερ ένα κιτ για να απολαύσουν επιλεγμένα long drinks από το Beefeater Pink, φτιαγμένα ειδικά για την περίσταση.

Στα fashion labels που συμμετέχουν περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα Alexios Romanos, Katerina Vassou jewellery, Badila, Himonico, Charalampia, Mario, Christina Vardakou, Irene Hussein , Lau, Chalkia, Cabaia Europe, Βonendis, Antonio Boggati, Miss Polyplexi , Tonia Makri, Antibodies, Art & industry, Eleria Cortes, Artemis & Apollo.

IN FOCUS

Τομ Κρουζ: Μέλη του συνεργείου του τον εγκατέλειψαν στα γυρίσματα

Τομ Κρουζ: Μέλη του συνεργείου του τον εγκατέλειψαν στα γυρίσματα

Τζένη Χαρτά 18/12/2020
Τι τρέχει με την Σαρλίν του Μονακό;

Τι τρέχει με την Σαρλίν του Μονακό;

Γωγώ Αυγερινοπούλου 17/12/2020
Κέιτ Χάντσον: Μια ευτυχισμένη μητέρα

Κέιτ Χάντσον: Μια ευτυχισμένη μητέρα

Μαίρη Αυγερινοπουλου 17/12/2020

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δεκέμβριος: Μήνας αλλαγών και νέων καταστάσεων

Δεκέμβριος: Μήνας αλλαγών και νέων καταστάσεων

Asist Team 30/11/2020
MadWalk: Ο Ανδρέας Αθανασόπουλος στην πασαρέλα με «5226» της Σίλιας Κριθαριώτη

MadWalk: Ο Ανδρέας Αθανασόπουλος στην πασαρέλα με «5226» της Σίλιας Κριθαριώτη

Μαριάννα Νομικού 18/12/2020
«Ομόνοια»: Ένα νοσταλγικό εικαστικό ημερολόγιο της Άρτεμις Χατζηγιαννάκη με κείμενα Νίκου Βατόπουλου.   

«Ομόνοια»: Ένα νοσταλγικό εικαστικό ημερολόγιο της Άρτεμις Χατζηγιαννάκη με κείμενα Νίκου Βατόπουλου.  

Τζένη Χαρτά 15/12/2020
NEWSLETTER Καθημερινά όλα τα νέα στο inbox σου!